Лого

Административно обслужване

Административно обслужване

Административното обслужване на Вашия комплекс включва:

  • Водене, регистриране и съхраняване на Книгата на собствениците. Заявяване за вписване на обстоятелствата, подлежащи на вписване. Организиране и провеждане на Общи събрания
  • Събиране на таксите за управление и поддръжка, както и други суми, дължими съгласно сключените договори за управление и поддръжка или за извършване на допълнителни услуги
  • Заплащане от името и за сметка на Етажната собственост на консумативните разходи на входа – ел. енергия, вода, ТЕЦ, такси за асансьор и други подизпълнители
  • Управление и отчитане на събраните средства във Фонд Обновяване и ремонт. Контрол при спазване Правилника за Вътрешен ред
  • Съдействие при подбор на фирми за извършване на ремонтни дейности. Организиране, насочване, извършване и контролиране на всички необходими поправки и дейности, свързани с поддръжката на общите части на Сградата, които не могат да се категоризират като Основен ремонт
  • Съдействие при констатиране на повреди в апартаментите
  • Съдействие при комуникация с представители на Общински и Държавни органи
  • Водене на седмичен график за почистване на общите части на сградата, своевременно информиране на етажната собственост за настъпили събития и нужди от действия от тяхна страна, отчитане на направени плащания от страна на живущите в Етажната Собственост, посредством информационно табло за обяви

Как можем да помогнем

Ако имате нужда от помощ, моля, свържете се с нас.

    © 2022 / All Rights Reserved
    cross